By: Mamy Mona And Dady Medy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 11-Dec-2008 02:14 Email | Share | Bookmark
::: Raya Haji :::

Suka wat pose ober
pakai songkok npk gud boi sket
on da way pi beraya
gedik2 santai lam kete
awish pun ada
 
 
muka macho lak
skang pesen diri kat tgh, bahaya tol
cam pak maun
kat umah sedara
samar2 gtu
 
punyala payah nak suh pdg kamera
sedondon gtu
ramei2
 
kat umah nek cik
dr sini sume adam yg snap
masuk jek lam frame
atok da tak larat nak pose
tapi sume layankan je
 
 
mamy pun layankan je
alalalala
atok da busan
lam kete pun sbg lg
perot mamy pun jd mangsa
kat umah anty
ni pun dia amik sendirik koser tau
 
 
jahanam ar kamera
 
 
 
Huh kalau tak sbb raya mmg besawang la fp ni hehe. Sebok duk hapdet tang lain ahaqs. Ni sbb byk gambo masukla kat fp. Raya Haji taun ni agak meriah n happening gak la, tapi masing2 pakai jek baju raya aritu, hehe. So lam gamba nampak cam tade beza jek. Mamy jek beza sbb kes baju da ketat huhuhu. Mmg da taleh masuk esp tang perot . Taun ni kami beraya ke umah sedara mara yg tak balik kampung. Adala dalam 4-5 umah. Dr pg smpi ke malam. Malam raya kami balik Kamat sbb belah dady Adam raya kat kampung = Kedah. Skang susah sket nak amik gambo sbb si kenit tu da pandai nak snap sendirik. Pantang nampak kami kuakan kamera dia dulu duk terkam. So gamba tak byk la kali nih. layan ar mana yg ada ye


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net